HD 5770 czy odpowiednik NVidii?

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 14:13:23 MET

Chce zmienic moja leciwa juz karte Ati HD 4670 na cos troche szybszego i
nie kosztujacego fortuny. Grywam glownie w 1680x1050, wiekszosc to
starocie i malo wymagajace strategie albo indie, z nowszych TF2 czy
Company of Heroes, ktore dzialaja dobrze, ale juz Stalker czy Starcraft
2 przycinaja ze wszystkim na max i nie daj boze AA.

Myslalem o Radeonie 5770 1GB, na moje potrzeby powinien wystarczyc, ale
skoro Nvidia ma dodatkowo physx to moze warto kupic jakiegos GTSa?

W miare niski pobor pradu mile widziany, bo na obecnej karcie siedzi
pasywne chlodzenie Accelero S2 i chetnie zatrzymalbym je na nowej,
ewentualnie dolozyl jakis niskoobrotowy wentylator, zeby calos nie
pracowala jak odkurzacz.

Reszta sprzetu to Asus P5QL-E, C2D E5200 podkrecony na 3.16GHz, 4GB
pamieci, Win 7.

--
Pozdrawiam
Kamil