Re: coz- a tak sie SB zapowiadala dobrze...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 11:49:44 MET

W dniu 2011-02-01 10:35, Radosław Sokół pisze:

> No cóż, jak zwykle kłania się stara zasada "nie kupuj naj-
> nowszej generacji sprzętu tylko poczekaj z pół roku, usuną
> już wszystkie błędy i będzie dwa razy tańszy".
Ta, i wytłumacz to klientowi, który chce bo widział, a jego kolega
tydzień temu kupił i śmiga pięknie.
Wmówisz każdemu klientowi "nie kupuj pan tego, choć jest nowe lepsze i w
tej samej cenie, bo nie wiadomo czy będzie dobrze działać" (na co klient
odpowie "jak nie bedzie działać to mam gwarancje chyba, nie?"), czy w
ogóle nowości nie wprowadzasz w swojej ofercie?