Re: Tani druk kolorowy A4

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 08:52:16 MET

Dnia 2011-01-31, o godz. 22:09:44
januszek <januszek@polska.irc.pl> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

> Ale sam organoleptycznie te ilosci stron zweryfikowales? I zdefiniuj
> "sredni" stopien zadrukowania strony ;)

Tak - zweryfikowałem w ciągu kilku lat. W tej chwili w jednej którą mam
pod ręką 4096 stron na każdej kasecie kolorowej i dalej drukuje
prawidłowo. Kaseta starcza nawet na więcej (zwykle około 1000-1500
stron) ale ma wbudowany licznik. Pomaga wymiana chipa za 7-8 PLN na
kasetę i ciut zabawy z lutownicą. Średni stopień pokrycia jaki używam
to głównie różnego rodzaju instrukcje i plakaciki. Tam gdzie potrzebny
jest druk pokrycie będzie większe niż moje choć też nie do końca bo
duża część to kary katalogowe produktów a to głównie tekst i schematy.

Zdrówko