Re: Monitor-wzrok

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 08:30:12 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "the_foe"
>jak nie jak tak,

Normalnie.

>http://en.wikipedia.org/wiki/Refresh_rate
>"Refresh rate or the temporal resolution of an LCD is the number of
>times per second in which the display draws the data it is being given"

Wiesz, wikipedia jako podstawowe źródło wiedzy (zwłaszcza jak się do
końca nie rozumie co w niej piszą), to nie jest dobre rozwiązanie.

>chciales sie pomadrzyc i sie wyglupiles. Fakt iz w CRT obraz powstaje
>inaczej nie oznacza to ze definiuje to czym jest odswiezanie ekranu. W
>LCD po prostu jest on rowny odswiezeniu piksela.

"Odświeżanie ekranu jest równy"? Po jakiemu to?
I teraz zadanie domowe - masz pixel, który jest biały. I jego barwa nie
zmienia się w czasie.
Pokaż mi jak on jest odświeżany.
Bo w moim matriksie on jest po prostu stale biały.
Do tego masz, owszem, częstotliwość, z którą jest dostarczany obraz
z karty graficznej, oraz częstotliwość, z którą jest on wewnętrznie
obrabiany przez elektronikę monitora, ale to nie ma nic wspólnego
z odświeżaniem obrazu. Obraz w ogóle nie wymaga odświeżania.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |