DELL precision 670 pad

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 06:40:04 MET

ok. wiem, ze to stary sprzet, ale sprawdzal sie znakomicie, az tu
ktoregos dnia, nie dal sie juz wlaczyc. kombinowalem, kombinowalem.
spedzilem ponad 10 godzin z pomoca techniczna della (oczywiscie sprzet
nie jest juz na gwarancji), ktora wcisnela mi nowa plyte glowna. nie
pytaj o swiatelka w panelu kontrolnym, bo tam jest istna dyskoteka.
cala sekwencja zmian trwa ponad 30 sekund i wystepuja kombinacje
ktorych nie ma w instrukcji.
co jest jednak zagadkowe, to to, ze kiedy wyjmie sie baterie na plycie
(tak wymienialem baterie na nowa), nagle komputer daje sie wlaczyc
jakby nigdy nic. oczywiscie wszyskie wpisy usera w BIOS ida sie
ryckac. sam BIOS nie generuje zadnych bledow z wyjatkiem pierwszego
razu po wyjeciu baterii, i tego ze bateria ma niski poziom napiecia.
jak masz jakis pomysl co to moze byc, lub co sprawdzic to daj znac.
z gory dzieki. <rs>