Re: Monitor-wzrok

Autor: Irokez <nie.mam_at_email.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 22:05:10 MET

Użytkownik "yarroll" <mariusz_cysewski@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:6c983ab0-994d-4177-ad60-df3897fa3dc3@p16g2000vbo.googlegroups.com...
Witam,
pytanie musiało już paść ale nie mogę doszukać się w archiwum :-((
Jaki parametr jest najważniejszy żeby monitor był najbardziej
"przyjazny dla użytkownika"?

Cały dzień siedzę przy kompie. Poprzedni monitor padł coś 3 miesiące
temu, więc sprawiłem sobie za grosze nowy (używany). Ale zmiana jest
dramatyczna, bo wieczorem oczy pieką :-(( Kombinowanie z jasnością i
kontrastem nic nie daje.

Pozdrawiam, Yarroll

Hej

Miałem CRT NEC'a z wyższej półki.Bardzo fajnie się na nim pracowało.

Potem wszyscy przechodzili na LCD a mnie diabli brały jak przy tym
siedziałem. Oczy bolały i kolory do dupy.
No i w pewnym momencie nastąpiło olśnienie.
Kumpel kupił NEC'a 19 cali na matrycy S-IPS. Tutaj już mogłem spokojnie
wytrzymać.
Ale do domu kupiłem jednak EIZO S2231W na S-PVA, 22 cale i 1680x1050 aby
wielkość pixela nie była za mała, bo minimalistyczna czcionka by mi
dokończyła wzrok.

Także popatrz na lepsze klasowo monitory a nie marketowy chłam na TN'kach.
Zdrowie nie ma ceny i warto dopłacić jednak.

Pozdro

--
Irokez