Re: Tani druk kolorowy A4

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 21:53:10 MET

Dnia 2011-01-31, o godz. 16:40:02
januszek <januszek@polska.irc.pl> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz napisa?(a):

> Moim zdaniem za 1000 zl to kupisz dozownik plynow eksloataycjnych na
> ktorych w okresie uzytkownia tego dozownika ich producent zarobi na
> Tobie wielokrotnosc tego tysiaka... ;)

Zerknij na "wiodący polski portal aukcyjny" i wpisz w wyszukiwarkę CISS.

> 40/50 gr za A4 kolorowego wydruku cyfrowego to drogo? Czy mozesz
> podac jak Ty liczycz cene wydruku w takich drukarkach za tysiaka?

Widzisz - np. za ~600-700PLN można kupić poleasingowe drukarki OKI z
serii 5400 czy 7300. Komplet proszków do uzupełniania kaset na 5000
stron to ~200-250. Nawet mój Samsung CLP-510 na zamiennych tonerach
to koszt ~720PLN za 5000 stron wychodzi ~15 groszy za stronę przy
średnim zadrukowaniu strony.

Szukam właśnie rozwiązania typu drukarka i samodzielne uzupełnianie
kaset z tonerem bez elektronicznej blokady ilości wydruków z kasety.
Inżynier mechanik sobie z tym poradzi.

Zdrówko