Re: Tani druk kolorowy A4

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 14:46:27 MET

> Nie opłaca się drukować w klasycznej
> drukarni bo to zwykle po 100-200 stron wiec nakład żaden.

Trochę OT: ja drukuję co prawda dużo mniej, ale często są to plakaty,
zaproszenia i ulotki. Skończyło się na tym, że znaleźliśmy tanią
drukarnię cyfrową kilka minut spacerkiem od pracy i teraz jest lepiej.
Można dawać pełny kolor, np. czarne tło co w przypadku atramentówki lub
lasera było co najmniej ekonomicznie mało rozsądne, na dowolnym papierze
(do rozm. A3 za 1,50 brutto jednostronnie full kolor) wraz z przycięciem
i łamaniem jeśli trzeba. Drukarka służy do rzeczy drukowanych w
pojedynczych sztukach, wersji próbnych, dyplomów itd. Sam koszt tuszu
(ok 250 zł) nie licząc papieru wystarcza na wydrukowanie ok 150
pełnokolorowych kartek A3 w dobrej jakości na kredzie, czego za Chiny
ludowe nie da się osiągnąć na zwykłej drukarce (przynajmniej ja się z
tym nie spotkałem).