Re: Jaki najszybszy SSD pod W7?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 10:46:59 MET

Dnia Sun, 30 Jan 2011 17:30:54 +0100, Gupik napisał(a):

> http://pclab.pl/news44661.html :)

O, dzięki ! :-)

W tym artykule zastanowił mnie jeden akapit:

SSD Intel 510 będą za to w stanie przeprowadzić mniejszą liczbę operacji
wejścia-wyjścia w ciągu jednej sekundy. Wartość IOPS podczas odczytu
losowych bloków 4-kilobajtowych ma wynieść 20 tysięcy, a podczas zapisu –
około 4 tysiące. Obecny czempion Intela oferuje odpowiednio minimum 35
tysięcy i 3,3 tysiąca IOPS.

Może czegoś nie zrozumiałem: czy mniejsza liczba IO/s mozliwych do
zrealizowania jest zaletą w/g autora?