Remote Desktop overhead?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 16:38:58 MET

Proszę z góry o nie wypraszanie mnie na grupę OS-ową, bo to jak najbardziej
sprawa sprzętowa. Chodzi mi mianowicie o powód, dla którego transfer plików
przez Remote Dektop jest o wiele wolniejszy, niĹź kopiowanie na zmapowany
dysk sieciowy (ta sama sieć 1Gb, te same 2 maszyny)...

Przykład: plik ok. 2.5 GB kopiuje się na zmapowany dysk sieciowy ok. 30
sekund, a w ramach RD - 2 minuty 30 sekund.

Oczywiście wiem, że sam RD zajmuje sporo pasma, ale chyba tylko wtedy gdy
coś się w nim "dzieje" - a ja mówię o sytuacji, gdy poza przesyłaniem pliku
nie dzieje się nic.

Pozdrawiam I czekam na podpowiedzi

Piotr