Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...

Autor: Paweł <pawel.neo_at_neostrada.pl>
Data: Sat 29 Jan 2011 - 19:52:43 MET

> To odpada z jednego powodu - "dozorowal" bede z roznych miejsc,
> np. lezac w poscieli ;) Chce miec to w postaci serwera web,
> zeby moc podgladac na czymkolwiek - malym netbooku, czy tablecie.

To nie zawsze musi się udać. Kamera, którą zaproponowałem może nadawać 3
strumienie każdy w innej rozdzielczości (programowanej).

1. Urządzenie do ogląnia obrazu musi pozwolić na wyświetlenie obrazu w
odpowiedniej rozdzielczości z odpowiednią prędkością. Proste urządzenia
o małej wydajności mogą nie dać sobie rady.

2. Standardowo kamery IP wysyłają obraz protokołem RTSP. Najbardziej
znanym programem, który potrafi to wyświetlić jest VLC (Win i Linux)

3. Standardowa przeglądarka może wyświetlić obraz z kamery dopiero po
zainstalowaniu odpowiedniej wtyczki. Nie w każdym systemie jest to możliwe.

4. Przesyłanie obrazu o dużej rozdzielczości wymaga łącza o
przepustowości kilku Mbps.

Paweł