Re: Kamera IP > 640x480 z dobrej jakosc obrazem...

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 29 Jan 2011 - 15:03:09 MET

Jakub Jewuła pisze:
> Użytkownik "VSS" <vss@gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Po prostu glosno mysle ;)
> Komputer i tak w sumie powinienem zmienic...
>
> Pewnie skonczy sie na PIXORD P606 chyba ze podpowiecie cos innego.
>
> J.
jeszcze raz. zażądaj filmu z tej kamery. ja Ci mogę przesłać próbki
kamer z rejestratora - tam cokolwiek by kamera nie dała, jest obcinane
przez PAL. O ile wiem, to wszystko co podłączysz do usb (znaczy kamery)
muszą sie trzymać pewnego standardu. Nie znam specyfikacji, (może ktoś
podpowie czy są rozwinięcia w kierunku lepszej jakości), ale jak kolega
pisał, kamerki 10mpix, za 59.99 dają obraz.... przez plastikowe
szkiełko. nawet jak jest jakaś imitacja obiektywu, to w srodku ostry w
rogach rozmyty..

ToMasz