Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Sat 29 Jan 2011 - 12:50:39 MET

On 29.01.2011 06:31, rs wrote:

> wiec jak pisalem. albo to byly podroby, albo ty miales omamy, ktore
> nie sa w tym wypadku rzecza wyjatkowa i zaobserwowano takie wypadki,
> ze mimo dym byl bezwonny ludziom wyraznie sie wydawalo, ze czuja dym
> zwyklego papierosa.

Albo przecietny palacz, ciebie wlaczajac, ma zaburzenia wechu.

Nigdzie nie pisalem, co zdajesz sie sugerowac, ze z e-papierosa czuc dym
zwyklego papierosa.

Polemizuje z twierdzeniem, ze sa "bezwonne".

> ja bede spelnial twoje zachcianki jak ty zaczniej odpowiadac na moje
> pytania. pytalem o czym mowa w tym watku? zapytam wiec inaczej. co
> chcsz udowodnic? bo przepyuchac sie w dowolnym temacie mozna do czasu
> wyczerpania adresow IPv4.<rs>

Piszac powyzsze, raczej ja powinienem zapytac, co ty chcesz udowodnic.

Pytales, co najbardziej szkodzi przy biernym paleniu. Czesciowa
odpowiedz dostales; po szczegoly - odsylam do google.

Chcesz sie spierac, ze nikotyna przy biernym paleniu jest obojetna dla
zdrowia? Smialo, ale podeprzyj to troche lepsza argumentacja niz "ja tam
nic nie czuje"; linki do naukowej literatury mile widziane.

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org