Re: warunki uzytkowania laptopa.

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 28 Jan 2011 - 10:42:55 MET

W dniu 11-01-27 22:12, Przemek pisze:
> Qbab nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
>

> Ok, a czy to nie jest tak, ze za pierwszym razem robi sobie skan
> górek/dołków, a potem (jak na modelu) leci nad strukturą?
> Na prawdę cięśko mi sobie wyobrazić, zeby głowica przy tych prędkościach
> dotykała dysku i go nie zniszczyła/wytarła.
> Przem

Dokładnie tak się robi takie obrazy, tyle że trzeba mieć sondę magnetyczną.
Mnie bardziej chodziło o to że ta powierzchnia jest dokładnie tak
wytarta jak by ją głowica czasami dotykała (rysy są ułożone prostopadle
do promienia, zastanawiam się tylko czy aby nie jest to pozostałość
procesu produkcyjnego).

pozdrawiam
Qbab