Re: Komputer do obróbki zdjęć do 3 tys

Autor: RadoslawF <radoslawf_at_onet.pl>
Data: Thu 27 Jan 2011 - 15:41:31 MET

Dnia 2011-01-27 14:15, Użytkownik abs napisał:

> Rzeczywiście, przydalo by się USB3. Jakieś propozycje płyty?

http://www.proline.pl/?p=ASUS+P7H55%2FUSB3
http://www.proline.pl/?p=ASUS+P7H55-M%2FUSB3
lub trochę droższe gigabyte, a może nawet coś tej
firmy z karta na płycie.

> Jeśli będzie problem z grzaniem, załatwi się wiatraczek :) Póki co upieram
> się przy pasywnej karcie.

Ja właśnie sugerowałem kupienia taniego wiatraczka za kilka zł.
Jak zacznie tak hałasować że będzie słyszalny to się go wywala
i kupuje następnego za kilka zł. :-)

Pozdrawiam