Re: HP Scanjet 4570C a windows 7

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 19:11:32 MET

W dniu 2011-01-26 18:11, G Nowak pisze:

> Pisza, ze bedzie.
> http://www.hamrick.com/vuescan/hp_scanjet_4570.html

Tłumaczenie to takie:
VueScan współpracuje z Hewlett-Packard ScanJet 4570 na Windows i Mac OS X.
Musisz zainstalować HP sterownik skanera do używania skanera w systemie
Windows i Mac OS X.
W systemie Windows x64, należy użyć VueScan x64 do używania skanera z
kartą przejrzystości.

Czy karta przejrzystości to przystawka do slajdów?

--
animka