problem ze startem XP

Autor: Szymon Machel <smachel_at_EEE.interia.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 10:50:00 MET

Witam

Wpakowałem się w "smutną" sytuację:
- miałem zamontowane trzy dyski twarde (160GB, 320GB, 500GB)
- system był zainstalowany na dysku 500 partycja oznaczona literą "M"
- usunąłęm dysk 160 (były tam dwie parycje: "C" oraz "I")

No i nie mogę wystarować sysytemu (aa kiedyś system był na "C"
ale po zmianie płyty zainstalowałem od nowa na "M").
W trybie awaryjnym owszem uruchamiam.
Widać wszystkie partycje, pliki, sieć działa.
Przerabiałem już opcję "R" (naprawę).
Nawet nie mogę dojść do instalacji nowego systemu ponieważ
płytka staruje, ładuje pliki po czym czarny ekran z migającym kursorem
i koniec...
(XP legalne, SP3)

Ma ktoś jakąś sugestię, nie chciałbym skasować całkiem tej instalacji
i zacząć całkiem od nowa.

Szymon