Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 10:38:43 MET

On 26.01.2011 07:25, ref wrote:

> Ewidentnie nie czytasz, co pisałem wcześniej. Nie, nie można, bo jest to
> sprzeczne z inną ustawą.

Wiesz, prawo nie jest zapisem obejmujacym odpowiedzi na wszelkie mozliwe
sytuacje.

Czy twoim zdaniem moge sobie w przedziale dla niepalacych wyjac troche
suszonych lisci miety, pokropic je nikotyna z e-papierosa, zawinac w
bibulke, i z usmiechem zapalic? Wszak to nie tyton?

--
Tomasz Chmielewski
http://wpkg.org