Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 09:14:16 MET

On Tue, 25 Jan 2011 13:09:36 -0600, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
wrote:

>"ref" <pstr@poczta.onet.pl> wrote in message
>
>Osoba majÄ…ca e-papierosa w ustach jest osobÄ… palÄ…cÄ…,
>a więc nie należy do przedziału dla niepalących :-)

sorry, ale pleciesz glupoty. jesli mam w ustach rurke od coka-coli i
sie zaciagam, to tez pale i naleze do przedzialu dla palacych?
w kwesti slownictwa. palac e-papierosa palisz w ten sam sposob, jak
palisz diodke wlaczajac laptopa, telefon, czy nintendo bo to jedyne co
sie w tym e-papierosie "pali" to jest wlasnie LED na jego czubku. nie
ma zadnego dymu (ktory jest jedynym powodem zakazow palenia tytoniu),
jedynie bezwonna para wodna (no chyba, ze ci z ust brzydko pachnie).
dawka nikotyny dostarczana jest porzez tzw. atomizer, ktory z paleniem
czegokolwiek nie ma nic wspolnego i nie wydziela nawet zadnego
zapachu.
jesli wprowadzisz przepis, ze w PKP pasazerowie nie moga w zaden
sposob wchlaniac nikotyny, to bedzie inna rozmowa, ale na razie twoja
agrumentacja swiadczy jedynie o tym, ze nie wiesz jak e-papieros
dziala i ze z paleniem papierosow nie ma on nic wspolnego. troche
zajmie czasu zanim krzykacze sie z tym zapoznaja, o ile w ogole to
urzadzenie sie przyjmie na rynku. na razie idzie opornie i juz sie
pokazaly jakies badania o jego szkodliwosci.
BTW. co ten temat robi na grupie o PC? czy tutejsi userzy komputerow
to palacze na odwyku? <rs>