SATA 150MB i 300MB

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 20:40:40 MET

Nie mnie ktoś uświadomi jak to jest. Niby jest standard SATA 150MB i
nowszy SATA 300MB zwane potocznie SATA i SATA2.
Na mój chłopski rozum ograniczenia w prędkości wynikać mogą z
możliwości dysku, jakości/długości kabla i możliwości kontrolera.
A tu:
http://www.ibox.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=188&Itemid=199&lang=en
Piszą sobie, że kieszeń, czyli nic innego niż kawał platiku/aluminium,
wtyczka gniazdo i kabel o ile w ogóle się zmieścił o długści może ze 2
cm limitujÄ… obudowÄ™ do 150MB? :/
Piszą bo to możliwe aby te elementy miały taki wpływ czy piszą aby
pisać?

--
Wojtek