Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 17:43:31 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2011 17:12:18 +0100, JoteR napisał(a):

> Nie. Napisałeś w pierwszej osobie l.p. Czyli wpływ euromedialnej histerii
> sięga baaardzo głęboko. Smutne.

E tam, nie dorabiaj filozofii. Nie ma to nic wspólnego z eurocośtam.
Moim zdaniem, skoro już lokujesz się z e-papierosem w przedziale dla
*niepalących*, to powinieneś jednak mieć na uwadze ludzi w tym
przedziale. A nie tylko własne racje.
To troszkę tak jak z GMO - podobno nie szkodzi. Ale są ludzie, którzy
uważają inaczej. I nie powinno się im tego świństwa dosypywać do
pożywienia bez ich zgody, nawet jeśli wiesz, że faktycznie nie szkodzi.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/