...pasuje czy nie?

Autor: poli <300ton_at_gazeta.pl>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 11:44:42 MET

Witam Wszystkich.

Mam do was prośbę, w szczególności do praktyków.
Mam komputer HP D230MT z płytą główna produkcji
Lite-on (nr138). Jest to płyta na chipsecie
i845GE rev. B1. Poproszono mnie o upgrade tego
sprzętu. W tej chwili pracuje w nim Celeron
2,4MHz, postanowiłem wcisnąć tam Pentium4. No i
tu mam zagwozdkę. Płyta ta obsługuje FSB max
533MHz ale nigdzie nie znalazłem informacji jaki
maksymalny casch? Pytam dlatego, że znalazłem
procesory P4 z FSB 533 ale z różnymi casch-ami
1M i 512k.
Pewne jest, że Prescotta 1M/800MHz nie
obsługuje, mimo aktualizacji BIOSu ale na pewno
z powodu FSB. Więc jeśli udało się komuś
uruchomić P4 1M/533 na tym chipie, albo ma
wiedzę na ten temat to proszę o info.

--
pozdr00fka
   poli