Re: [OT] e-papieros, ktos pali ?

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 01:16:42 MET

Dnia Tue, 25 Jan 2011 01:02:14 +0100, JoteR napisał(a):

> I prąd z bateryjki zużywa - znaczy nieekologiczny, a to jeszcze większa
> zbrodnia ;->

 :)

> Gdyby to była właściwa grupa na tego typu dyskusję, to moglibyśmy porównać,
> jakie opary produkuje siedzący naprzeciwko żrący i miamlający współpasażer.

A ile jeszcze byśmy się nasprzeczali o to :)

> Ale ograniczÄ™ siÄ™ tylko to potwierdzenia swojej konkluzji - szkoda zdrowia
> na e-papierosy ;-)

A i owszem, bo prawdziwemu papierosowi to i tak nie dorówna, substytut
marny.

> Przyjemność żadna, a dla urobionego nieustanną propagandą
> otoczenia i tak zostanie obrzydliwym palaczem.

Czy ja wiem? Dla mnie też jest palaczem, a paliłem lat 12 i w zasadzie
umiem rozróżnić, czy to palenie czy nie :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"