Re: Odtwarzanie filmów na TV

Autor: olo <olo69maupapocztafm_at_nospam.com>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 21:25:15 MET

W dniu 24.01.2011 01:25, Q pisze:
> mam pytanie troche obok watku:
> masz karte gf 8600(mobile) gs?

to jest asus f3sv. Wg specyfikacji ma dokładnie taką kartę

> probowales katowac ja jakimis ostrymi 3d-grami
> lub furmark'iem?
>
> kiedys wyczytalem, ze ten model ma wade konstrukcyjna
> (cos z przegrzewaniem, artefaktami i ostatecznym zgonem),
> ba nawet bylem swiadkiem uwalenia laptopa z ta karta :(

zaraz po zakupie przeszedłem bioshocka (1) na maksymalnych detalach na
których gra chodziła płynnie (nie były to rzecz jasna maksymalne detale
gry). Było to ponad 2 lata temu, później raczej niewiele grałem a więcej
stosowałem do tego do czego laptop został kupiony - do pracy.

Artefaktów nigdy nie zauważyłem a wiatrak chodzi naprawdę cicho
(oczywiście wtedy gdy nie gram). Obecna temperatura GPU to 64stopnie.
Nie pamiętam dokładnie ile skacze gdy karta pracuje na maksa, ale mniej
więcej jest to 10 stopni. Na pewno na wykresie w linuksowym sterowniku
jest to cały czas żółte pole

--
pozdrawiam!
http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby