Re: Dołożenie dysku ??? robić RAID 5?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 11:58:48 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Wojtek"

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Technologia-jego-mac

>My? tzn. masz na my¶li siebie?

Nie, mam na my¶li, ¿e w±tki w usenecie dryfuj±.

>Nie, jedynie dlatego, ¿e wymy¶laj±c jakie¶ konfiguracje, wypada³oby
>st±paæ po ziemi. Dlatego równie¿, ¿e w ró¿nych zastosowaniach ró¿ne
>konfiguracjê siê bêd± sprawdzaæ, dlatego te¿, ¿e zawsze zagl±da siê w
>kieszeñ maj±c koszty i korzy¶ci.

I dlatego pewnie napisa³e¶ "4. w kwestii szybko¶ci: ¿adne stawianie
systemu na HDD1 a swapa na HDD2 nie bêdzie wydajniesze od RAID 0".
Przecie¿ to wspaniale uwzglêdnia "ró¿ne zastosowania".

>Ale skoro tak siê upierasz przy wydajno¶ci to dlaczego nie
>zaproponujesz postawienia wszystkiego co siê da na SSD, wrzucenia
>16/32GB RAMu i wy³±czenie swapa? Nie bêdzie szybciej?

Owszem, mo¿e byæ szybciej. Zale¿y od sytuacji. Jestem w stanie sobie
wyobraziæ system, który jest w stanie obs³u¿yæ mniej pamiêci fizycznej
ni¿ by¶my sobie ¿yczyli.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |