jaką małą drukarkę możecie polecić?

Autor: ToMasz <twitek4_at_.gazeta.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 16:07:50 MET

witam

życie płata różne figle. Mam starą ale bardzo dobrą drukarkę hp deskjet
5550. piekna... ale kobyła masakryczna. nie da jej sie poskładać. ma
wymiary prawie 45x40x20cm. niestety za duża jest... Albo pójdzie na
allegro albo do piwnicy.

W zamian chciałbym kupić drukarkę kolorową nie gorszą od tej którą mam,
ale koniecznie mniejszą. im tansza tym lepsza. zastanawiam sie nad
równie starą, ale z serii deskjet 3xxx. czy tam zamiast tuszy 27/28 da
sie zainstalować 56/57?

Wyjście dwa, jakaś inna, nowa drukarka,ale taka żeby mozna było łatwo
"uzupełniać" tusze, albo kupować tanie zamienniki. roczny druk to ok 100
stron, ale wiekszość razem, czyli przerwy po nawet 3 miesiace.
oryginalne tusze HP nigdy nie wysychały, dolewane - prawie zawsze.

Pozdrawiam