Zepsuła mi się nowa drukarka Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 22 Jan 2011 - 00:04:30 MET

Włożyłam nowy tusz żołty do drukarki Brother. Drukarka tusz widzi jako
pełny, ale w drukowaniu nie widzi (w teście na biało drukuje). W
rezultacie przy drukowaniu to co powinno być zółte jest różowe.
Identycznie jak z poprzednim pojemnikiem, w którym jest tusz, ale go
wyjęłam i włożyłam znowu nowy. Tego nie można już nawet wyjąć z
drukarki. Dźwigienka jest ochlapnięta i nacisk nie działa. Nie wiem jak
wyciagnąć ten żółty tusz. Wyrwać go obcęgami?

--
animka