Re: Maszynka "domowa" na Xeonie

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 21 Jan 2011 - 00:12:51 MET

"p0li" napisał

> jeśli tylko dla dzieciaków to jest za mocna

Co takiego? ;-)
Właśnie odwrotnie - dla dzieciaków jest za słaba, wpędzi je w kompleksy
wobec kolegów tnących w co nowsze tytuły i będą czuły się passe, a to dla
młodego człowieka dość ważne. Natomiast tatuś z powodzeniem odpali na tym
"swoje" starocie ;-)

> z trzeciej strony - nowe gry które mają duże wymagania graficzne mogą
> nie podołać

No właśnie...

> chyba że zainwestujesz jeszcze w nową grafikę

Na AGP? "Się nie karkuluje" - jak mawia mój znajomy menel na propozycję
wypicia dla odmiany czegoś z banderolką
Za to dla mnie taki serwer byłby w sam raz ;->

JoteR