Problem z OE

Autor: KtosTam <djgdj_at_hdsh.pl>
Data: Thu 20 Jan 2011 - 20:45:42 MET

Witam!

Mam nastepujacy problem z Programem Outlook Express. Najpierw wszystko bylo
ok. Potem, zapewne po kilku wylaczeniach kompa program ngle przestal
dzialac. Wyswietla sie niebieskie okno, potem blad biblioteki MSOE.DLL i
blad 0x800C013b. Próbowalem:

- odinstalowac z linii komend (setup50 /app:OE /uninstal /prompt)
- odinstalowac przez panel sterowania i zainstalowac podobnie
- skopiowac wszystkie pliki ze "zdrowej wersji"
- skasowac ksiazke kontaktów i wszystkie wiadomosci i przegrac z innej
wersji
- zainstalowac ponownie OE. Internet Explorer z OE, OE z Service Packiem
(nie dalo sie zainstalowac)

Nadal nic! Czy ktops móglby mi w tej sytuacji pomóc?

Pozdrawiam i z góry dzieki,

Taki Sobie Ktus