Re: drukarka do księgowości o dużej wydajności - tania w eksploatacji - laser

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Thu 20 Jan 2011 - 07:18:08 MET

Użytkownik "Desper" <piotrowski@wycinamy.grzegorz.com> napisał w wiadomości
news:ih7pnu$rf9$1@news.onet.pl...

> Polece, Kyocere FS-C5300DN, troche drozsza, ale warto.
> Wydawalem kiedys na kolorowego HaPeKa ~1K pln na 2 miesiace, od pol roku
> mamy Kyocere, na startowych tonerach:

Kyocera bardzo fajna, ale na oryginałach. Jak się uszkodzi przypadkowo bęben
to koszty nie są małe. Na zamiennikach różnie bywa, czasami jak zmiksuje się
2 różne tonery to brudzi kartki (szare tło).
Bezproblemowo na zamiennikach działają HP i Canony. Lexmark E260d też dobrze
na zamiennikach, ale trzeba dobre zamienniki kupować, bo niektóre też dają
szare tło. Lexmark ma chyba wydajność 30 tys. stron na miesiąć. Jednak
najlepsze sterowniki jak dla mnie robi Canon (fajna funkcja podglÄ…du przed
wydrukiem, możliwość łączenia dokumentów, korygowania, itp.). Niestety Canon
daje tylko rok gwarancji. Canon ma kompatybilne niektóre tonery z HP (bo
robi dla HP "mechanikÄ™" do drukarek :-) ).