Re: Jak to się dawniej komputery składało;) PC World Komputer 12/1997

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 20:37:57 MET

Dnia Wed, 19 Jan 2011 18:35:56 +0100, Radosław Sokół napisał(a):
> Eee tam... Na mojej stronie gdzieś w archiwach Mikroklanu
> powinna być seria artykułów z dokładnymi schematami płyty
> głównej PC/XT :)

A mi się podoba quiz z Młodego Technika bodajże 6/1964 (ojca, nie mój - mnie
jeszcze na świecie nie było :) Zdjęcie anteny parabolicznej i pytanie co to
jest, zaś poniżej opcje:
 - antena
 - laser
 - masaj (nie pamiętam, ale laser mnie rozbraja :)

Albo zdjęcie pana bardzo dumnego że jest fotografowany przy lampkach
kontrolnych superkomputera i podpis: "najszybszy komputer świata wykonuje
niemal miliard operacji na dobę" :)

Żebym nie był chory, to bym teraz polazł do piwnicy poprzeglądać te pisemka
:)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944