Re: BIOS nie widzi dysku

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 17:25:16 MET

Dnia 2011-01-19, o godz. 16:35:13
"doktorek" <qubus@mp.pl> napisał(a):

> ?no wlasnie zglebiam temat zrobienia tego samemu ale raczej tego nie
> widze. a backup? jak mam zrobic backup dysku, ktorego BIOS nie widzi?
> backup wszystkiego owszem, jest zrobiony ... tylko na jednej z
> partycji tego wlasnie dysku.

Backup na ten sam dysk??? To nie backup bo nie zabezpiecza przed
niczym. Na przyszłość polecam jakiś - nawet najtańszy - dysk na USB,
podłączanie go co jakiś czas i backup. A potem do szafy do kolejnego
backupu.

Natomiast jak sam nie czujesz się na siłach by dłubać samemu terminalem
to zleć to albo producentowi w ramach gwarancji albo komuś kto się na
tym zna jeśli liczy się czas.

Zdrówko