Re: Słodkie pierdzenie speców z firmy Kingston.

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 15:02:17 MET

W dniu 2011-01-18 21:20, qwerty pisze:
> BIOS Version 18
> Data BIOS'u systemowego 22/07/05

No widzisz, a u mnie jest bios z 2004 roku. Do biosu, który mam nie
przyznaje się Asrock;) Była jeszcze wersja 1.01;) A tu ani śladu po niej:
http://tnij.org/j0bv

Nie aktualizowałem biosa, bo wszystko działa bez zarzutu, a ja nie
ruszam czegoś co dobrze działa, bo potem będzie działać gorzej albo wcale;)

W historii zmian zresztą nie ma nic o tym, żeby wprowadzili jakąś
kompatybilność z wyższą prędkością czy autonegocjację dla SATA.