Re: Tanie karty pamieci SD HC.

Autor: Przesmiewca <baran-ky_at_o2.pl>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 14:35:20 MET

±ćęłń󶼿 <antyspam@interia.pl> napisał(a):

>Zanabyłem jakie¶ tanie jak barszcz karty pamięci "marki" Platinum (4 GB i 8 GB class 6).
>Na zdrowy rozum patrz±c po cenie to 40% danych powinno i¶ć się kochać ;-))
>Ale nigdy jeszcze nie padła mi żadna karta SD (przede wszystkim fotografia).
>Karta ma nagrać zdjęcie lub film, dać się przegrać na dysk i kropka, cykl od nowa.
>Macie jakie¶ złe do¶wiadczenia z kartami no-name ?
>A skoro nie, to po co przepłacać?

"Przeplacasz" bo masz statystycznie mniejsza szanse na awarie.
"Przeplacasz" i masz szybciej.
"Przeplacasz" i wiesz, gdzie pojsc z ewentualna gwarancja.
"Przeplacasz" i czujesz sie pewniej wracajac z zapelniona karta
z wakacji.

Jesli zaden z tych argumentow do Ciebie nie trafia, to wystarczy Ci
zwykly noname ale rowenie dobrze po co kupowac szynke za 25zl
kiedy tez mortadela za 8zl nadaje sie do jedzenia.