Re: Tanie karty pamieci SD HC.

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 19 Jan 2011 - 12:18:22 MET

> Jesteś niewolnikiem czego?
> Ceny?
> Marki?
> Nalepki?

Nie jestem. Nie twierdze, ze markowe karty nie padaja.
Ba! nie twierdze nawet, ze schodza z innej linii produkcyjnej
niz Twoje "chinczyki".

Twierdze natomiast, ze bywaja producenci, ktorzy
jednak jakas tam kontrole jakosci maja.

> Słyszałeś, aby padł jakikolwiek dysk twardy no-name?

A co to ma do rzeczy na litosc?

Z reszta - od wiekow nie widzialem dysku twardego
no-name. A jedyny "chinczyk" (nazwy nie pamietam juz)
jakiego mialem w rekach byl, nomen-omen, padniety.

> Wiesz, ile dyskietek wyłącznie markowych mi padło?

Wiem, ze w polowie lat 90-tych w kazdym pudelku
dyskietek "no-name" jedna czy dwie miala kilka
uszkodzonych sektorow

Wiem tez, ze 10 lat pozniej wszystkie markowe dyskietki
byly gorszej jakosci, niz te no-name sprzed dekady.

Wiec? O jakich dyskietkach piszesz?

> W dyskusji trzeba używać argumentów.

To moze zacznij?

Na przyklad jakie to kokosy zaoszczedziles na jednej
karcie i na ile wycienisz jedno swoje, udane zdjecie?

pozdrawiam,
Vituniu.