Re: SATA - Hot Swap ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 18 Jan 2011 - 11:52:07 MET

Dnia Tue, 18 Jan 2011 10:32:55 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

> (przeczytałem)
> Mam poradzić żebyś sobie sprawdził zasilacz? ;)

Dlatego odesłałem do założonego na innej grupie wątku. :)

> *Dla porządku* tak bym zrobił - najprościej przez odłączenie jakichś
> napędów/kart/... które można na chwilę odłączyć. Nawet jeśli nic nie
> wskazuje na hardwareową przyczynę.

W sensie podpiąć zasilanie tej kieszeni z innego kabla? Mogę. Tylko jak
wtedy wyjaśnisz, że na tym jednym, upierdliwym dysku, głupieje wykrycie
_partycji_ niezależnie od tego, czy:
- wepnę go do kieszeni 1
- wepnę go do kieszeni 2 (podpięte są różnymi kablami zasilającymi)
- wepnę go poprzez USB
- Menedżer Urządzeń _zawsze_ znajduje owo urządzenie, ale _nie jest_
wykrywana obecna na nim partycja

Restart komputera, podłączenie dysku i partycja magicznie się znajduje...

[ Na żonę należy wybierać tylko taką kobietę, jaką by się wybrało na       ]
[ przyjaciela, gdyby była mężczyzną.                      (Joseph Joubert) ]