Re: problem z usb pcmcia

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Mon 17 Jan 2011 - 19:25:47 MET

Dnia 16.1.2011, VSS napisał(a):

> a po co do karty PCMCIA dodatkowe zasilanie z PS2? porty PCMCIA są bardzej
> wydajne prądowo niz złącze PS2. Podłączenie zewnętrznego zasilacza ma sens.

Nie pytaj mnie a producentów takich kart. Widziałem ich kilka typów
i większość miała stosowne gniazdko, choć nie wszystkie stosowny kabelek.
Bez niego działał np. pendrive, ale dyski 2.5" czy karty WiFi już nie.
To samo tyczy kart z FireWire i kombinacji FW z USB.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/