Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2011 - 20:45:16 MET

MC pisze:
> To samo możesz powiedzieć o pięcioletnim desktopie z allegro. Ten tekst
> piszę na jeszcze starszym egzemplarzu. I z pewnością nowemu laptopowi
> dałby w wielu wypadkach radę.

Po co ta dyskusja skoro cena zaporowa nie jest a człowiek ma wybór.
Może nawet w kiblu z laptopem siedzieć czy rozłożyć się w ogródku.

> To świadczy o pomyleniu pojęć i uleganiu modzie. Nikt poważny nie
> zastąpi serwera laptopem. Owszem pojawia się zapotrzebowanie na
> integrację zasobów kilku domowych komputerów ale robienie tego za pomocą
> laptopa to amatorszczyzna.
To po prostu czysta kalkulacja. Komputer + klawiatura + monitor + ups = ...

> Takiego zadania jak wyświetlenie filmu nie nazwałbym pracą w grafice ani
> w ogóle czymś nadzwyczajnym. Niemniej jednak jest to zadanie
> przekraczające możliwości ekranu nawet drogiego laptopa. Na dwuletniej
> siedemnastce muszę bardzo uważać, żeby nie ruszyć głową, bo ze względu
> na małe kąty widzenia dramatycznie spada i tak mała w porównaniu z bańką
> rozdzielczość kolorystyczna. W tańszych laptopach jest jeszcze gorzej.

Też mnie wku... jakość matrycy laptopa przed którym siedzę ale nie będę
zapie... z wygodnego fotela do biurka żeby zerknąć w pocztę.
Jutro w pracy się jeszcze nasiedzę.