Re: Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2011 - 19:41:00 MET

Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:igsssr$602$1@inews.gazeta.pl...

> Decyzja?
> Nie przypominam sobie, by np., za przeproszeniem, ZUS, oszczędzał na
> papierze i korespondencji.

Tu nie chodzi o oszczędność papieru, bo tyle samo papieru się zużywa. Chodzi
o oszczędność czasu zarządu, który musi podpisać decyzje, listy, itp. druki
występujące w wielu kopiach. Ponadto drukarka igłowa jest bardzo tania w
eksploatacji, ja mam 3 igłówki OKI, gdzie tasiemka na 1000 kartek kosztuje
3,60zł (zamiennik), przy czym 1000 kartek może to być składanka 1+2, lub 1+3
(1 oryginał i 3 kopie). U mnie drukuje się jeszcze w trybie tekstowym, więc
szybko idzie, można włączyć tryb QUITE i jest dużo wolniej ale i ciszej. :-)