Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 21:59:12 MET

Maciek wrote:

> ..... Do
> normalnej pracy, czy wielogodzinnej zabawy tylko stacjonarny, chyba
> że lubisz okulistów, ortopedów, rehabilitantów i całe to kłębowisko
> specjalistów :->

Eee konfabulujesz w większości.
On nic nie pisał o regularnej pracy, ba powiem więcej skoro z całej
masie wyposażania wymienił "web-kamerkę" to znaczy, że raczej nie do
pracy a do używania i nie zauważyłem, że ma być ono wielogodzinne.
Czasem ktoś lubi sobie usiąść w fotelu z pecetem na kolanach i coś
poklikać a potem usiąść przy biurku i nie koniecznie chce mieć dwa
komputery.
To wolny kraj i każdy może sobie używać komputer jak mu wygodnie ;)
Chce mieć laptopa 17" niech ma.

--
Wojtek