Re: BIOS do płyty głównej

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 21:48:34 MET

Pszemol wrote:

> Ciekawi mnie tylko czy już zapłaciłeś za ten "nowy" BIOS $30 :-)

Ano było tak, wczytałem się w ich stronkę i:
- zapłaciłem (Paypal)
- Zapodałem ich narzędziem wynik skanowania
- otrzymałem inf. że w ciągu 24h powinien otrzymać link do BIOSu
- po ok 12h otrzymałem inf, że nie dostanę póki co ;)
- napisałem zatem do supportu, że mają na stronie "30 days money back
guarantee" i chciałbym z tego skorzystać
- po 4 godzinach miałem kasę spowrotem na moim Paypalu.

Zatem, nie można liczyć, że pomogą gdy samemu już się szukało, ale kasę
oddadzÄ… ;)

--
Wojtek