Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 18:40:16 MET

"MC" <m5c@go2.pl> wrote in message news:igsdbb$5i3$1@node1.news.atman.pl...

> Pomysł, żeby wybrać rodzaj komputera niezgodny z przeznaczeniem
> nie może mieć silnych podstaw merytorycznych.

A kto tu kupuje komputer niezgodnie z przeznaczeniem?
Czy ja tego komputera będę używał do przybijania gwoździ?

> Wobec tego pozostaje tylko moda, która kieruje się rozumem
> w dużo mniejszym stopniu. Chyba nie zaprzeczysz, że laptopy i netbooki
> stały się modne?

Nie ma tu absolutnie nic z mody - po prostu ludzie robią się bogatsi
i stać ich na coś więcej niż składak no-name. Stać ich na wygodę
i kulturę pracy jakiej desktop nie daje, mimo że może być tańszy.
Laptop ma racjonalne cechy użytkowe które dla niektórych ludzi
przeważają większą cenę przy decyzji co kupić do domu stacjonarnego.