Re: wd green dyski

Autor: Przesmiewca <przesmiewca_at_vpp.com.pl>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 13:44:51 MET

"identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

>czy to prawda, że greeny wd to straszne muły?
>ponoć jak nie pracują zmniejszają sobie prędkość do 5400 obr/min, a
>przy każdym odczycie rozpędzają się do 7200.. prawda to?
>
>napiszcie mi w miarę możliwość co myślicie o dyskach wd greeen?

Mam 2 greeny w domowym serwerze - obydwa w programowym raidzie 1,
kazdy po 1.5TB. Co moge powiedziec - pracuja bezawaryjnie juz pol roku
(serwer jest wlaczony 24/365). Ciche, nie przegrzwaja sie w obudowie bez dodatkowego
wentyla (jedyny wentyl w komputerze to ten w zasilaczu). Maja bardzo maly pobor pradu
wiec nadaja mi sie idealnie. Mam nadzieje, ze pochodza bezawaryjnie dlugo
(do WD mam mieszane odrobine uczucia, ale i tak wole niz dyski Samsunga)