Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Sat 15 Jan 2011 - 09:32:53 MET

Radosław Sokół pisze:

> Niezmiennie twierdzę, że kupowanie komputera przenośnego do
> roli stacjonarnego jest równie sensowne i wygodne jak kupo-
> wanie samochodu dostawczego do dojeżdżania do pracy w centrum
> miasta.

Twoje twierdzenie może dla Ciebie jest prawdziwe ale już dla mnie nie.
Laptop raz służy do pracy i ma podpięty zewnętrzny monitor i klawiaturę,
raz podpięty jest do niego w salonie telewizor a następnym razem na
fotelu przeglądam grypy dyskusyjne. Warunki lokalowe mają swoje
ograniczenia. Wyjeżdża z domu bardzo rzadko ale też się zdarza. Wiem że
za podobną kasę miałbym szybszą maszynę stacjonarną ale żeby zapewnić
podobną funkcjonalność musiałbym mieć ze 3 komputery.

PS. Nie gram. Po 2 latach męki na rozdzielczości 1300x700 już mnie ro
męczy. 1600x900 byłaby bardzo rozsądna.