Re: wd green dyski

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jan 2011 - 17:32:59 MET

> czy to prawda, że greeny wd to straszne muły?
> ponoć jak nie pracują zmniejszają sobie prędkość do 5400 obr/min, a
> przy każdym odczycie rozpędzają się do 7200.. prawda to?
>
> napiszcie mi w miarę możliwość co myślicie o dyskach wd greeen?

Świetne dyski przeznaczone do przechowywania danych.

Te dyski są dedykowane do pracy jako magazyn !!! nigdy jako dysk
systemowy. optymalizowane do przechowywania dużych plików (wielkość
sektora 4096 a nie 512 pozwala lepiej wykorzystać przestrzeń dyskową)

Mały pobór energii ok 4 W !!! jeden z najniższych jakie znam.

Duży 64 megowy bufor - tez pomaga przy dużych plikach i np odtwarzaniu z
takiego dysku filmu hd. dysk jako magazyn, do odtwarzacza hd etc.

Jeśli ktoś narzeka to zapewne zamiast czytać parametry dysku kierował
się ceną i zainstalował na nim system a teraz jojcy - głupota

osobiście dysk polecam, oczywiście do tych zastosowań do jakich stworzył
go producent