Re: Drukarka iglowa - drukowanie na składance pod Windows.

Autor: Adams <none_at_none.pl>
Data: Fri 14 Jan 2011 - 15:05:00 MET

> Dlaczego zakładasz, że nie zajrzałem do instrukcji, przeczytalem ją
> wczoraj dokładnie.

Ok. Przepraszam :-)
Trzeba bylo tak napisac od razu :-)

> Drukuje z programu w trybie graficznym, ale ustawienia z Windowsa jakby
> wogóle nie były brane pod uwagę.

Moze sie tak zdarzyc zwlaszcze jesli chodzi o OKI 3320 :-))
Ja osobiscie dla drukarek oki korzystam ze sterownikow epson fx np 1050,
moze byc tez tak ze programista zalozyl na stale marginesy i wtedy nic
Pan na to nie poradzi, trzeba zadzwonic do zrodla.

pozdrawiam
Adams