Re: energooszczedna jednostka do grania - atom?

Autor: PesTYcyD <pestycyd_at_wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2011 - 08:40:53 MET

W dniu 2011-01-13 18:28, Gupik pisze:
> tak, mój TV ma wyjście HTMI, a co do sprzętu, to nawet jeśli by
> siękupiło używany, to czy można załadować do niego dysk SSD [ tak ok. 40
> - 60 GB ] i postawić na nim Linux,a , dobrze żeby miał bezprzewodową
> kartę sieciową, [ do przewalania plików z komputera na netboka, ]

la czego miało by nie móc zainstalować SSD? Przecież to najzwyklejszy
dysk tyle że flash. Możesz sobie zainstalować co ci się żywnie będzie
podobało. Z linuxem to nie wiem po co kombinować skoro dostajesz windows
7, który jest naprawdę dobrym systemem. Nie wiem w czym linux miałby być
lepszy. Ale instalować możesz sobie co tam chcesz.