Re: wd green dyski

Autor: the_foe <the_foe_at_wupe.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 21:28:46 MET

> czy to prawda, że greeny wd to straszne muły?
> ponoć jak nie pracują zmniejszają sobie prędkość do 5400 obr/min, a
> przy każdym odczycie rozpędzają się do 7200.. prawda to?
>
> napiszcie mi w miarę możliwość co myślicie o dyskach wd greeen?

http://tinyurl.com/6ddtxx3

troche d...e dostaje ten dysk, ale sam WD segmentuje ten dysk jako
typowy "storage". Dobre wyniki w zakresie temoeratury pracy i ceny za
1GB to potwierdzaja. Ja bym raczej sie na to nie pisal, roznice w cenie
miedzy Green a Blue to max 20%, moze gdybym robil jakas macierz RAID
mialoby to sens (mniej halasu i zuzycia pradu) ale przy jednym napedzie
lepiej wziac Blue.

--
the_foe