Re: Temperatura laptopa

Autor: JP <bolek_at_lolek.pl>
Data: Thu 13 Jan 2011 - 12:08:46 MET

ikov (ikov1@t-l-e-n.pl) napisal(a):

> Dla tego celu - i podobnych - mozna wejśc do jakiegoś sklepu gdzie
> mozna kupic art. plastyczne i wybrac jakieś pedzelki - z dluzszym
> wlosiem, odpowiednio wąskie i sztywne. Latwiej sie dostac do
> radiatora, latwiej czyścic, a przydaje sie dośc czesto.

:-) oczywiscie - zapomnialem napisac :p

Jeszcze lepszym sposobem (ale przed kupnem laptopa) jest kupic komputer z
mozliwoscia odkrecenia 1ej srubki i wyjecia wiatraka.
Wiekszosc komputerow firmowych na rynku (HP, Toshiba etc...) niestety wymaga
rozwalenia calego kompa...
Chyba tylko Acer ma oddzielna klapke by dostac sie do radiatora...
Kupujac laptopa warto (a nawet koniecznie) nalezy zwracac na to uwage, by
pozniej uniknac serwisowania notebooka w specjalistycznych serwisach czy
sklepach oferujacych tego typu uslugi dla zwyklych zjadaczy chleba co nie maja
zielonego pojecia jak sie dostac do wnetrz ich "PC".

--
Pozdrawiam
JP