Re: Kombajn ekonomiczny

Autor: Marx <Marx_at_nospam.com>
Data: Tue 11 Jan 2011 - 15:12:52 MET

On 11.01.2011 11:53, Norbert wrote:

> Nie rozumiesz.
> Fotki drukuje zadko.
> Ale raz w tygodniu potrzebuje kolorowej plujki do wydruku
> kilkudziesięciu kartek tekstu z kolorem.

a to było napisać :)
jak będziesz drukować co najmniej raz w tygodniu to jest szansa że nie
zaschnie.
Jeśli zależy ci na foto - są tylko dwie firmy: Canon i Epson.
Teraz popatrzyłbym który kombajn z tych firm używa co najmniej 4
osobnych pojemnikĂłw na tusz. Po tym zostanie ci juz niewielki wybĂłr.
Marx